Nabízíme výběr retro herních konzolí - Vše máme skladem, dodání do 2 dnů

  • Úvod |
  • Zákaznické centrum

Zákaznické centrum

Jak Vám můžeme pomoci?

Chete objednat zboží po telefonu?


Nyní si můžete veškeré zboží z našeho e-shopu objednat také po telefonu. Stačí si vybrat produkty, o které máte zájem, a zavolat na telefonní číslo +420 722 433 677 v pracovní dny od 8:00 - 15:00 hodin.

Naši operátoři s vámi objednávku uzavřou telefonicky a zboží získáte za stejných podmínek jako při online nákupu, včetně způsobu doručení.

Jak mohu zjistit stav svojí objednávky?


Pokud jste registrovaný uživatel, stačí se přihlásit do Vašeho profilu a v seznamu objednávek uvidíte stav Vaší objednávky.

Jestliže nejste registrovaný tak si připravte číslo objednávky a zadejte ho současně s e-mailovou adresou, přes kterou byla objednávka objednána do formuláře v odkazu.


Jak reklamovat zboží


K uplatnění reklamace budete potřebovat doklad o koupi. Může to být faktura, objednávka, pokladní doklad, nebo jiný dokument prokazující nákup zboží u nás.

Kdy nás kontaktovat? Pokud si nejste jisti, zda je váš problém se zbožím důvodem k reklamaci, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Jsme vám k dispozici na e-mailu info@pravyhrac.cz.

Pokud je vada zřejmá a není o ní pochyb, můžete rovnou pokračovat na reklamační formulář. Zde naleznete podrobný postup pro uplatnění reklamace.


Chci vrátit zboží


Doporučujeme se zbožím i vrátit doklad o koupi (fakturu) a vyplnit „Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“ - pomůže nám to urychlit vyřízení vašeho požadavku.

Vrácené zboží zasílejte výhradně jen na tuto adresu:

Jiří Kotek
Masarykova třída 310/162
41501 Teplice

Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.


Zboží jsem obdržel poškozené


Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.

Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu, kde vám bude vyměněno:

Jiří Kotek
Masarykova třída 310/162
41501 Teplice

Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal


Jestliže zjistíte, že jste si objednali jiné zboží, než jste původně zamýšleli a toto zboží je již doručováno (na cestě) k vám, nejjednodušším způsobem je nepřevzetí balíku od přepravce. Nepřevzatá zásilka bude přepravcem doručena zpět do našeho skladu, kde na ni bude vystaven dobropis a hodnota započtena s další vaší objednávkou nebo vám budou peníze poukázány na váš účet. Vrácení obnosu v hotovosti není možné.

V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte naše obchodní oddělení emailem na info@pravyhrac.cz a domluvte se na způsobu a termínu vrácení zboží, správné zboží vám bude zasláno obratem.

Pokud jste nenašli odpověd, tak nám napište.

Kontaktní formulář
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů, abychom vás mohli kontaktovat.

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doprava zdarma
při nákupu nad 6000 Kč a platbou předem/Online

Dodání do druhého dne
při objednávce zboží do 10:00

Zboží skladem
V e-shopu najdete 100 % položek opravdu skladem

Česká firma
s heslem: Náš zákazník, náš pán

Vrácení zboží
s možností ve 14denní lhůtě

Copyright © 2016-2025 PravyHrac.cz. Všechna práva vyhrazena.